Hlídací služba Bechyně Rudolf
telefon: 602 382 588
POVODÍ OHŘE
V polovině roku 1997 jsem byl osloven z podniku Povodí Ohře (P.O.) Teplice ohledně zájmu o cenovou nabídku ostrahy. Ačkoliv jsem to nečekal, výběrové řízení jsem vyhrál a 15.8. 1997 jsme zde začali působit a také se museli něčemu přizpůsobit. Na pracovní dny-denní směny, pondělí až pátek měli a mají dosud své dva zaměstnance na vrátnici a na noční směny a soboty, neděle, svátky nepřetržitě nás.
Už od začátku našeho působení mi bylo jasné, že tento podnik můžu zařadit do tzv. "1. cenové skupiny“, jako byla fabrika německého majitele na výrobu obuvi Šanov Obuv s.r.o. (můj první podnik).
Do této kategorie řadím podniky, které bezproblémově platí faktury, mají zázemí, vybavení pro ostrahu na úrovni. Takový podnik však také vyžaduje pracovníky ostrahy 1. jakosti a sehnat takové spolehlivé lidi je kumšt.
V září 1997 nastoupil k nám do ostrahy, a rovnou na Povodí, Franta Beneš, když skončil po 20 letech u státní ozbrojené složky. Po pár měsících jsem zjistil, že jsem chytnul spolehlivého, loajálního kolegu, se kterým mne spojovala nejen naše minulost u ozbrojeného sboru, ale i dosti blízké názory.
Stal se brzy mým zástupcem a je jím dodnes. Samozřejmě i on se musel naučit, že práce je snad trochu podobná, ale podmínky, hlavně finanční, v soukromém sektoru se od státního dost liší.
Letos v září 2017 bude mít odslouženo dalších 20 let právě na Povodí Ohře. Pomalu už vyhlíží důchod, ale jistě bude pokračovat dále. Za ta léta měl František spoustu kolegů, že si všechny ani nepamatujeme. Byli mezi nimi průměrní i lepší. Jen podprůměrní museli brzo odejít. Poslední 3 roky má konečně nadprůměrného kolegu V. Záleského. Ten začínal někdy před 6 lety jako strážný na stavbách. Díky své spolehlivosti to časem dopracoval až na P.O. - tedy do „1. cenové skupiny“.
Stavby jsou většinou 3. cenová skupina (platby po měsíci i déle, vybavení stavební buňka, mobilní WC), ale poznal jsem i stavby 2. kategorie a 4. kategorie.
Podnik měl už v roce 1997 zabezpečovací systém, po roce 2010 byl modernizován a před čtyřmi lety doplněn o kamerový záznam. Z důvodu bezpečnosti, však detaily zabezpečení a místa kamer samozřejmě nebudu uvádět. Oba strážní na noční si berou své soukromé pejsky. Musí však dávat pozor, kdy to na pejska „přijde“ a uklidit po něm. F. Beneš za 20 let služby už zde má třetího psa. První byl velký knírač, druhý bulmastif, oba už pochoval. Nyní má pitbula, ten je jak břitva ostrý, ale pána na slovo poslouchá.
Podnik Povodí Ohře Teplice dost také zajímal konkurenční firmy. S nabídkami chodili přes den v pracovní dny, kdy na vrátnici slouží dva invalidní pracovníci Povodí. Museli se však zapsat do návštěv a tak jsem měl poměrně přehled, kdo mi „leze do zelí“. Nic příjemného to není, protože každý, kdo má dobrého klienta, by o něj nerad přišel. Dobrý klient by však také nerad přišel o dobrého dodavatele, což mi sám ředitel podniku při jednom z jednání sdělil a potěšil mne tak.
Závěrem bych stručně sdělil „recept“, jak si udržet takový dobrý podnik a odolat konkurenci: Je to ve výběru lidí. Ti tam pracují a dělají firmě jméno. Buď dobré, nebo špatné. Naštěstí tam máme jen ty velmi dobré.
Stal se brzy mým zástupcem a je jím dodnes. Samozřejmě i on se musel naučit, že práce je snad trochu podobná, ale podmínky, hlavně finanční, v soukromém sektoru se od státního dost liší.
Letos v září 2017 bude mít odslouženo dalších 20 let právě na Povodí Ohře. Pomalu už vyhlíží důchod, ale jistě bude pokračovat dále. Za ta léta měl František spoustu kolegů, že si všechny ani nepamatujeme. Byli mezi nimi průměrní i lepší. Jen podprůměrní museli brzo odejít. Poslední 3 roky má konečně nadprůměrného kolegu V. Záleského. Ten začínal někdy před 6 lety jako strážný na stavbách. Díky své spolehlivosti to časem dopracoval až na P.O. -
Stavby jsou většinou 3. cenová skupina (platby po měsíci i déle, vybavení stavební buňka, mobilní WC), ale poznal jsem i stavby 2. kategorie a 4. kategorie.
Podnik měl už v roce 1997 zabezpečovací systém, po roce 2010 byl modernizován a před čtyřmi lety doplněn o kamerový záznam. Z důvodu bezpečnosti, však detaily zabezpečení a místa kamer samozřejmě nebudu uvádět. Oba strážní na noční si berou své soukromé pejsky. Musí však dávat pozor, kdy to na pejska „přijde“ a uklidit po něm. F. Beneš za 20 let služby už zde má třetího psa. První byl velký knírač, druhý bulmastif, oba už pochoval. Nyní má pitbula, ten je jak břitva ostrý, ale pána na slovo poslouchá.
Podnik Povodí Ohře Teplice dost také zajímal konkurenční firmy. S nabídkami chodili přes den v pracovní dny, kdy na vrátnici slouží dva invalidní pracovníci Povodí. Museli se však zapsat do návštěv a tak jsem měl poměrně přehled, kdo mi „leze do zelí“. Nic příjemného to není, protože každý, kdo má dobrého klienta, by o něj nerad přišel. Dobrý klient by však také nerad přišel o dobrého dodavatele, což mi sám ředitel podniku při jednom z jednání sdělil a potěšil mne tak.
Závěrem bych stručně sdělil „recept“, jak si udržet takový dobrý podnik a odolat konkurenci: Je to ve výběru lidí. Ti tam pracují a dělají firmě jméno. Buď dobré, nebo špatné. Naštěstí tam máme jen ty velmi dobré.